Regulamin rezerwacji domków i płatności
- Postanowienia ogólne
- Poniższy Regulamin został opracowany z myślą o zapewnieniu bezpiecznego i przyjemnego pobytu wszystkich osób korzystających z domków na osiedlu Ostoja Bukowo.
- Regulamin niniejszy określa warunki dokonywania rezerwacji, najmu oraz zwrotu domków na terenie osiedla.
- Ilekroć w niniejszym Regulaminie, bez bliższego określenia, jest mowa o:
- Regulamin – należy przez to rozumieć niniejszy Regulamin;
- osiedle – należy przez to rozumieć kompleks domków położonych w gminie Lipnica, wybudowanych w ramach kompleksu o nazwie Ostoja Bukowo, zarządzanych przez organizatora;
- organizator – należy przez to rozumieć podmiot zarządzający, wynajmujący lub pośredniczący w procesie wynajmu domków w ramach osiedla, tj. RENTAL24 sp. z o.o., ul. Nowowiejska 3 lok.7, 76-200 Słupsk, KRS 0001079263, NIP 839 234 25 13; a także osoby działające z upoważnienia i na rzecz organizatora;
- domek – domek lub lokal mieszkalny będący przedmiotem rezerwacji i wynajmu;
- klient – osoba dokonująca rezerwacji domku, tj. osoba, której dane podano w procesie rezerwacji domku;
- gość – należy przez to rozumieć osobę korzystająca z domku w ramach osiedla, wynajętego za pośrednictwem organizatora, niezależnie od tego, czy osoba ta jest klientem, czy inną osobą korzystającą z domku za zgodą klienta.
- Operator płatności – podmiot świadczący usługi bankowe lub płatnicze związane płatnościami oraz zwrotami dokonywanymi w formie elektronicznej, przy bezpośrednim wykorzystaniu funkcjonalności udostępnionych przez Operatora płatności; Operatorem płatności online jest Integrator Płatności Paynow w ramach bankowości detalicznej mBanku S.A.
- Goście przebywający na terenie osiedla zobowiązani są do przestrzegania Regulaminu. Klient dokonujący rezerwacji odpowiedzialny jest za przestrzeganie Regulaminu przez gości, na rzecz których dokonał rezerwacji domku.
- Procedura rezerwacji domku oraz płatności
- Klient dokonuje wstępnej rezerwacji domku poprzez wypełnienie stosownego formularza na stronie organizatora służącej do prezentowania informacji o ofercie oraz dokonywania rezerwacji. Wstępna rezerwacja domku oznacza, iż w czasie jej trwania żaden inny Klient nie będzie mógł dokonać rezerwacji tego samego obiektu w tym samym terminie. Ważność wstępnej rezerwacji jest ograniczona czasowo, o czym każdorazowo zainteresowany klient jest informowany.
- Momentem dokonania wstępnej rezerwacji jest kliknięcie w link weryfikacyjny rezerwacji domku wysłany za pośrednictwem wiadomości e-mail lub zatwierdzenie rezerwacji kodem weryfikacyjnym SMS oraz otrzymanie od organizatora wiadomości e-mail z automatycznie generowanym komunikatem z informacją o pomyślnym dokonaniu wstępnej rezerwacji.
- Wraz z potwierdzeniem wstępnej rezerwacji Klientowi przesyłana jest informacja dotycząca wybranego domku, ilości gości, wybranego sposobu płatności, wysokości opłaty rezerwacyjnej, wybranych usług dodatkowych oraz informacje o dalszym procesie rezerwacji.
- W przypadku gdy na ten sam termin i domek wykonanych zostanie jednocześnie więcej niż jedna rezerwacja o dokonaniu wstępnej rezerwacji decyduje kolejność jej potwierdzenia (kliknięcie w link weryfikacyjny/wpisanie kodu SMS).
- Potwierdzenie rezerwacji następuje po zaksięgowaniu w terminie wskazanym w potwierdzeniu wykonania wstępnej rezerwacji pełnej kwoty opłaty rezerwacyjnej lub płatności za cały pobyt.
- Sposób płatności jest uzależniony od wyboru Klienta. Płatność może być dokonana za pośrednictwem jednego z udostępnianych przez organizatora kanałów płatności.
- W zależności od momentu dokonywania rezerwacji dostępne mogą być następujące kanały płatności: szybkie płatności online obsługiwane przez operatora płatności, przelew elektroniczny lub przelew tradycyjny.
- O fakcie zaksięgowania kwoty opłaty rezerwacyjnej lub płatności za cały pobyt organizator niezwłocznie informuje Klienta za pośrednictwem poczty elektronicznej nie później niż w ciągu dwóch dni roboczych.
- Nieuiszczoną kwotę za pobyt należy uiścić najpóźniej na 4 dni przed przyjazdem na podany numer konta bankowego.
- W przypadku wyboru płatności online obsługiwanych przez operatora płatności kwoty zaliczki lub całej kwoty za pobyt Klient ma do wyboru dostępne w serwisie operatora płatności metody płatności – BLIK lub przelew online.
- Czas na dokonanie płatności z wykorzystaniem bramki do płatności online wynosi 10 minut.
- Termin dokonania zwrotu płatności wynosi maksymalnie 7 dni od momentu wystąpienia zdarzenia stanowiącego podstawę zwrotu. Zwroty będą dokonywane z wykorzystaniem wykorzystanej przez Klienta metody płatności, a w przypadku braku takiej możliwości przy użyciu przelewu tradycyjnego.
- W przypadku gdy Klient nie uiści pozostałej kwoty za pobyt, organizator ma prawo odmówić wydania kluczy do domku i odstąpić od umowy.
- W przypadku skrócenia pobytu uiszczona cena za niewykorzystany okres pobytu nie podlega zwrotowi.
- W przypadku rezygnacji z pobytu na 30 dni lub wcześniej, przed terminem rozpoczęcia rezerwowanego pobytu klientowi zostanie zwrócona kwota stanowiąca 50% uiszczonej opłaty rezerwacyjnej.
- W przypadku rezygnacji z pobytu w okresie pomiędzy 30. a 14. dniem przed terminem rozpoczęcia zarezerwowanego pobytu Klientowi zwracana jest kwota stanowiąca 20% uiszczonej opłaty rezerwacyjnej.
- W przypadku rezygnacji z pobytu w okresie krótszym niż 14 dni przed terminem rozpoczęcia rezerwowanego pobytu Klientowi nie przysługuje zwrot uiszczonej opłaty rezerwacyjnej.
- Za zmianę terminu pobytu lub wybranego domku na inny organizator ma prawo naliczyć opłatę dodatkową w wysokości 70 zł. Warunkiem zmiany jest dostępność wybranego domku w wybranym terminie. W przypadku gdy cena zarezerwowanego domku różni się od ceny domku wcześniej zarezerwowanego, różnica w cenie jest rozliczana w dniu przyjazdu.
- W przypadku wystąpienia nagłych i nieprzewidzianych okoliczności, których organizator nie mógł przewidzieć organizator zastrzega sobie prawo do zmiany zarezerwowanego domku na inny, o takiej samej klasie lub wyższej.
- W sytuacji, o której mowa w pkt. 19, w przypadku braku wolnego domku, organizator może odstąpić od wykonania usługi. W takim przypadku Klientowi przysługuje zwrot pełnej uiszczonej kwoty powiększonej o karę umowną w wysokości 400 zł.
- Odbiór i zwrot domku
- Przekazanie i odbiór domku następuje w obecności osoby organizatora.
- Pobyt rozpoczyna się w pierwszym dniu rezerwacji o godzinie 16.00 a kończy w ostatnim dniu pobytu o godzinie 10.00.
- Klient zobowiązany jest dokonać odbioru domku w ustalonym w rezerwacji dniu przyjazdu w godzinach od 16:00 do 19:00. Inne niż regulaminowe godziny przyjazdów Klient powinien ustalić telefonicznie z obsługą osiedla.
- Organizator nie prowadzi całodobowej recepcji na terenie osiedla. W przypadku przyjazdu w czasie innym niż wskazany w ust. 3, w szczególności, który odbywa się w godzinach nocnych (po godzinie 21:00), organizator może doliczyć kwotę opłaty ryczałtowej za dojazd w wysokości 35 zł.
- W momencie przekazania domku niezbędne jest okazanie przez Klienta dokumentu ze zdjęciem potwierdzającym tożsamość. Organizator ma prawo żądać okazania drugiego dokumentu tożsamości jak również dokumentu tożsamości od innych gości domku.
- Domek jest przygotowany na liczbę osób zgłoszoną podczas procesu rezerwacji. Jeśli ilość osób jest większa niż podana przy rezerwacji organizator może zażądać dodatkowej opłaty lub odmówić wykonania usługi.
- Godzina wyjazdu – opuszczenie domku powinno nastąpić w ostatnim dniu pobytu od godziny 8.00 do 10.00 rano. O godzinie wyjazdu należy poinformować co najmniej na 2 godziny przed planowanym wyjazdem w formie wiadomości SMS.
- Za opuszczenie domku uważa się przekazanie kluczy do przedstawiciela Organizatora, który dokona odbioru domku. Wyjazd bez przekazania domku w obecności organizatora upoważnia organizatora do jednostronnego odbioru domku.
- W przypadku stwierdzenia braków, uszkodzeń lub zniszczeń zostanie sporządzony odpowiedni protokół. Klient lub gość odpowiedzialny za brak, uszkodzenie lub zniszczenie zostanie obciążony kosztami usunięcia braku, uszkodzenia lub zniszczenia, a także innymi szkodami po stronie organizatora. Domniemywa się, że za brak, uszkodzenie lub zniszczenie w okresie korzystania z domku odpowiedzialny jest Klient.
- Za każdą rozpoczętą godzinę po zakończeniu pobytu, tj. po czasie wskazanym w ust. 7, Klient zostanie obciążony opłatą w wysokości 100 PLN. W przypadku, kiedy po godzinie 13:00 w domku będą pozostawały rzeczy należące do Klienta organizator ma prawo usunąć wszystkie rzeczy należące do Klienta i zdeponować w innym pomieszczeniu należącym do organizatora. Usunięcie rzeczy należących do Klienta będzie miało miejsce na koszt i ryzyko Klienta.
- Reklamacje dotyczące jakości i wyposażenia domków oraz obsługi są przyjmowane wyłącznie za pośrednictwem poczty elektronicznej wysłanej na adres e-mail: [email protected]. Dziękujemy za wszystkie uwagi.
- Użytkowanie domku podczas pobytu
- Dokładamy wszelkich starań żeby czystość w naszych domkach była na najwyższym poziomie. Dlatego w przypadku zastrzeżeń co do czystości domku należy je zgłosić u przedstawiciela organizatora najpóźniej w ciągu 1 godziny od momentu otrzymania kluczy do domku. Organizator niezwłocznie przystąpi do usunięcia przyczyny zgłoszenia. Brak zgłoszenia w w/w czasie będzie uznane za przyjęcie domku bez uwag.
- Wszelkie zastrzeżenia co do wyposażenia domku powinny być zgłoszone najpóźniej w dniu przyjazdu. W przypadku uzasadnionego zgłoszenia brakujące wyposażenie zostanie dostarczone/uzupełnione niezwłocznie nie później jednak niż w ciągu 24 godzin od momentu przyjęcia zgłoszenia. W przypadku uzupełnienia braków w wyposażeniu w ciągu 24h usługę uważa się za wykonaną zgodnie z umową.
- Zgłoszenia, o których mowa w ust. 1 i 2 należy dokonać za pośrednictwem SMS na numer do obsługi osiedla podany wraz z przekazaniem kluczy.
- Klient nie może użyczać albo oddawać domku w podnajem innym osobom. Nie dotyczy to gości wypoczywających razem z Klientem.
- W domkach obowiązuje całkowity zakaz palenia wyrobów tytoniowych. Niezastosowanie się do powyższego zakazu skutkować będzie obciążeniem Klienta kosztem usługi dearomatyzacji domku, w wysokości 500 złotych.
- Parkowanie samochodów jest możliwe tylko w wyznaczonym specjalnie do tego celu miejscu lub innym wskazanym przez organizatora. Zabrania się mycia pojazdów samochodowych na terenie osiedla.
- Klient przebywający na terenie osiedla winien przestrzegać przepisów BHP oraz przeciwpożarowych.
W szczególności zabrania się:- używania przyrządów lub aparatów zasilanych energią elektryczną lub gazową nie będących wyposażeniem domków i mogących wytworzyć zagrożenie pożarowe np. grzałek elektrycznych, grzejników, palników gazowych;
- wnoszenia do domku łatwopalnych materiałów, materiałów wybuchowych oraz materiałów o nieprzyjemnym zapachu;
- rozpalania ogniska, grilla oraz używania otwartego ognia poza miejscem do tego przeznaczonym.
- O wszelkich usterkach powstałych w domku, w czasie pobytu, Klient powinien niezwłocznie poinformować przedstawiciela Organizatora. Obowiązek ten dotyczy również wyposażenia domku oraz urządzeń znajdujących się na terenie osiedla.
- Klient odpowiada finansowo za szkody powstałe w domku w czasie jego pobytu i wyraża zgodę na to, aby wszelkie naprawy zniszczeń, uzupełnienie braków w wyposażeniu lub usunięcia usterek wykonane zostały na jego koszt.
- W przypadku zgubienia kluczy do domku Klient zobowiązany będzie do uiszczenia opłaty za dorobienie klucza lub wymianę zamka w wysokości 200 zł.
- Organizator nie ponosi odpowiedzialności za przejściowe niedogodności występujące z przyczyn nie leżących po jego stronie, w szczególności spowodowanych w przerwie w świadczeniu usług przez innych, zewnętrznych dostawców np. czasowy brak wody, prądu, itp.
- Pobyt z psem
- W wybranych domkach dopuszczalny jest pobyt z małym psem. Przez określenie mały pies rozumie się psa do wysokości w kłębie 30 cm oraz wadze do 15 kg.
- Podstawowym warunkiem pobytu z psem jest zgłoszenie przez Klienta przyjazdu ze zwierzęciem w momencie rezerwacji domku, w którym organizator umożliwia pobyt z psem. Organizator zastrzega, że pobyt z psem jest możliwy w ograniczonej liczbie domków.
- Zakazane jest wyprowadzanie psa oraz puszczanie psa bez opieki na terenie całego osiedla.
- Klient ma obowiązek sprzątania po swoim psie. Dotyczy to również miejsc znajdujących się poza terenem osiedla.
- W przypadku gdy wielkość psa jest większa niż podana przy rezerwacji organizator może odmówić wykonania usługi.
- Jeśli pobyt z psem nie został zgłoszony przy rezerwacji organizator może zażądać dodatkowej opłaty lub odmówić wykonania usługi w przypadku gdy domek nie jest dostosowany do pobytu z psem.
- Nie zgłoszony podczas rezerwacji pobyt z psem skutkować będzie naliczeniem przez organizatora opłaty za psa oraz opłatą dodatkową w wysokości 200 zł. W przypadku pobytu z psem w domku, w którym nie jest dozwolony pobyt z psem opłata dodatkowa wynosi 1000 zł. Opłata dodatkowa dotyczy każdego, niezgłoszonego psa.
- Ochrona danych osobowych
- Zgodnie z art. 13 ust. l i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 201616]9 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95l46lWE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych – RODO), uprzejmie informujemy:
- Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest RENTAL24 sp. z o.o. z siedzibą w Słupsku przy ulicy Nowowiejskiej 3 lok. 7
- Podstawę przetwarzania danych stanowi art, 6 ust. l pkt a RODO
- W sprawach związanych z Pani/Pana danymi osobowymi, korespondencję proszę kierować na adres siedziby Administratora.
- Pani/Pana dane osobowe przetwarzane są:
- w celu realizacji usług, świadczonych na Pani/Pana rzecz na osiedlu Ostoja Bukowo oraz ewentualnego dochodzenia roszczeń związanych ze świadczeniem tych usług;
- w celu poboru rozliczenia opłaty miejscowej, za energię elektryczną i dodatkowych opłat wskazanych w cenniku, związanej z Pani/Pana pobytem.
- Dane osobowe będą przechowywane przez okres świadczenia na Pani/Pana usług oraz okres przedawnienia potencjalnych roszczeń, związanych ze świadczeniem tych usług, przez okres, w jakim przepisy prawa nakazują Administratorowi przechowywanie dokumentacji
- Ma Pani/Pan prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, jak również do przenoszenia danych.
- Pani/Pana dane nie będą poddane zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu, nie będą przekazywane osobom trzecim oraz Administrator dochowa należytej staranności w celu zabezpieczenia tych danych.
- Ma Pani/Pan prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych – do jej wycofania. Skorzystanie z prawa cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
- W przypadku uznania, że dane osobowe przetwarzane są w sposób niezgodny z obowiązującymi przepisami, przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2,00-193 Warszawa)
- Postanowienia końcowe
- W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie zastosowanie mają odpowiednio przepisy Kodeksu Cywilnego.
- Ewentualne spory pomiędzy organizatorem a Klientem rozstrzygane będą polubownie, a w przypadku nieporozumienia sądem właściwym, będzie sąd właściwy dla miejsca wykonania usługi.
Życzymy miłego pobytu!
Zespół Ostoja Bukowo